Sjuk sjuk sjuk

God förmiddag!
 
 
Äsch, denna förkylning vill verkligen inte ge sig. Det känns som att jag kan vara på förbättringsvägen men det kommer också bakslag emellanåt. Inatt har jag sovit ungefär 8 timmar, så vaknade jag vid 05, somnade om och sov 4 timmar till :) Tror min kropp är rätt duktig på att bli sjuk när jag behöver sova ikapp. Jag mår som sagt bättre men jag tror jag blir hemma även imorgon... det är nog säkrast så. Ingen idé att gå till jobbet innan man är hel frisk och riskera att smitta andra. Hoppas ni andra har klarat er!
 
Nu när jag mår lite bättre orkar jag göra en ordentlig frukost, och passar på göra min favoritfrulle: protein pannkakor!
 
 
Recept:
1 st. banan
2 st. ägg
1 skopa proteinpulver (jag använde Body Science med vaniljsmak. Du hittar den här: http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Protein/Vassleprotein-Whey/Body-Science-Whey-100.html )
 
Haha inte den vackraste bilden, men jag skyller på förkylningen :)
 
En stor kopp té ur min älskade Minnesota mugg gjorde min dag. It's the little things!
 
Så fint med snö på marken, hoppas hoppas att det håller till jul! Bara några få veckor kvar!
Nej hörrni, det är det jag har att bjuda på för nu. Händer inte så mycket när man ligger hemma och är sjuk! Nu har jag tänkt hoppa in i duschen och byta sängkläder. Skönt att göra när man mår lite bättre och inte vill ligga i samma snuskiga sängkläder man haft när man varit sjuk.
 
Ta hand om er så länge, så hörs vi vidare sen!
 
Kram kram
Allmänt, Recept | proteinpannkakor, recept, recept, recipes, sjukling, vinter, winter | |
Upp