Slut för idag, tack för idag!

ÅHHH den känslan av att ha jobbat KLART för dagen! Och tänk att det redan är onsdag imorgon... helt sjukt. Mitten på veckan redan och man har fortfarande måndagsfeeling.
 
Kan ni komma på nånting positivt som ni gjorde med eran måndag, som gjorde att vid dagens slut kunde känna "that wasn't so bad!"? Personligen jobbar jag aktivt med att hitta MINST 3-5 saker med varje dag som gör att jag känner lättnad när jag reflekterar över dagen. Som många andra i världen drabbas jag av ångest i olika former, och jag känner ångest över många olika saker varje dag. Jag försöker att inte stressa upp mig för mycket, det gör inte saken bättre utan jag gör mitt bästa att hitta något positivt med allt som kan ha hänt under en dag. Jag mår SÅ mycket bättre när jag skriver ner 10 saker jag är tacksam över, 10 saker jag gillar med mig själv eller 10 saker jag åstadkommit varje kväll innan jag går och lägger mig. Detta gör att jag sover bättre, min stressnivå minskas och jag blir en aning mer självsäker. Testa!
 
Ikväll ska jag köra ett dunderträningspass. Alldeles för pepp på livet just nu :) Jag tänkte börja med lite statiska axelövningar och jobba lite med rörligheten i mina höfter. Jag har tyvärr varit SJUKT dålig på att stretcha efter varje pass på senaste, och har blivit på tok för stel. Som en f.d. ballerina gör det verkligen ont i mig att inte vara lika vig som förr! Det måste vi jobba på. Vad ska ni göra denna härliga tisdagskväll? Hoppas att du gör nånting som ger näring till själen. Kanske du gör tränar för lite egentid, kanske du spenderar tid med någon som du tycker om, nån som ger dig energi. Vad det nu blir hoppas jag att det blir toppen!
 
Ta-ta for now!
 
 
Allmänt | Fit girl, Fitness, Mål, Stockholm, Strongwomen, Träning, USA, Vänner, Wellness, american, american girl, americaninsweden, amerikan, balans, boxing, fall 2016, girls that lift, glädje, goals, health, healthy life, höst 2016, lycka, swedish girl, workout | |
Upp