Birthday Surprise!

Hej på er!
 
 
Och hej härliga söndag. Hoppas att ni haft en bra helg!
 
Idag vakande jag upp och gick på moln. Jag fyller år dagen före nyårsafton och en nära tjejkompis (som också är ifrån USA) nämnde för flera veckor sedan att hon ville bjuda mig på en födelsedagsmiddag när vi kom hem från våra resor över jul/nyår. Mysigt, tänkte jag, och förväntade mig en härlig middag på tu man hand tillsammans med henne. Vi brukar fira varandra på så vis, att vi bjuder den andra på middag och kanske någon drink ute på stan.
 
Min födelsedag ligger så dumt till. Antingen är alla bortresta när jag fyller år eller så orkar ingen hitta på någonting eftersom dagen efter är det nyårsafton och oftast har man bokat en fest eller resa. Med andra ord brukar jag inte bli firad av min vänner vilket är helt ok! Det räcker med att jag har de året runt och att de skickar iväg ett meddelande eller slår en signal och grattar mig.
 
Men igår kväll när vi gick in på Riche blev jag överraskad för första gången i hela mitt liv... där satt mina närmsta vänner och min syster vid ett och samma bord och började sjunga för mig! Det var helt sjukt, jag har aldrig varit med om något liknande. Aldrig känt mig så omtyckt, så älskad. Här har ett gäng helt fantastiska individer samlats för just mig. De har alla pratat med mig innan kvällen men lyckats hålla sig och inte säga någonting! Vilka luringar :) Lyckokänslan jag har just nu kommer jag leva på länge. Att veta att man har dessa underbara, duktiga, framgångsrika och inspirerande kvinnor bakom sig får mig att känna att inget kan hindra mig från att leva ut varje dag till 100%. Jag är så lyckligt lottad. Och fortfarande i chock :)
 
 
 
 
Allmänt, Livet | Richhe Stockholm, american abroad, american girl in sweden, best friends, birthday, happy, lucky, surprise, swedish girl | |
Upp