December i bilder

 
Nu har vi ju kommit en bit in i 2017, så härligt! Jag måste erkänna att jag nästan alltid, sedan många år har alltid känt mycket ångest över att börja ett nytt år. Det har känts jobbigt att lämna saker oavgjorda. Om jag till exempel har haft som mål att köpa en lägenhet i 2016, så har inte det blivit av, så känner jag att inte vill lämna 2016 utan att klara av det. Jag kan vara lite OCD i tankarna ibland hihi. Sen tycker jag det är jobbigt det här med tiden, att det går så himla fort. Inte för att jag har åldersnoja eller är rädd för att bli gammal, utan jag älskar livet med var enda fiber jag har i kroppen och vill leva så mycket som möjligt, så länge som möjligt.
 
Det är lätt att tiden går och man inte känner att man gjort nånting vettigt eller märkvärdigt. Man kanske drömmer om att hitta sin stora kärlek, landa drömjobbet eller att köpa en snygg bil. Och när tiden går och man inte "hinner med" de saker man anser som stora och viktiga, kan man känna ångest eller depression. Ett tips? Gå igenom dina bilder från senaste året eller halvåret, så kommer du snabbt inse hur mycket fantastiskt du gjort! Jag gjorde precis så, att jag kände att hela decembermånaden gick och att jag inte gjorde nånting som var värt någonting. Sen började jag bläddra bland bilder från december och insåg riktigt fort hur fel jag hade!
 
 
 

Ojdå... blidbomb delux :) Det var så svårt att välja, det finns minst 10 st. bilder till som jag vill dela med mig av! December var en fantastisk månad, och när jag kollar bland bilderna från november, oktober och september är även de helt fantastiska.

Ingen mer ångest inför nyår! Tid är en mänsklig uppfattning. Vi gör det bästa vi kan från dag till natt och  det viktigaste är att vi njuter av varje dag och förstår att vi LÄR oss och VÄXER för varje dag!
 
Hoppas ni fått en grym söndag. Vi hörs imorgon!
 
Puss
Alexandra
 
Allmänt, Livet | Balance, Fall fashion, Fit girl, Fitness, Friends, Minresatillsverige, Mål, On a mission to see the world, Stockholm, Strongwomen, Travel, Träning, USA, Vänner, Wellness, american, american abroad, american girl, american girl abroad, american girl in sweden, americaninsweden, amerikan, balans, be willing to help, chase your dreams, dream big, girl boss, glädje, goals, health, healthy life, help one another, inner peace, inre frid, inre kraft, inspiration, leva livet, manifesting dreams, meditation, mentalhälsa, mindfulness, power of the subconscious mind, tänk dig frisk, vinter, vägen till framgång, weekend getaway, älska livet, ångest | |
Upp