Hur jag tänkte mig frisk från hudbesvär

En bok som jag läser just nu heter The Power of Your Subconscious Mind. Den skrevs av Joseph Murphy på tidig 60-tal och handlar om din inre kraft. Hur du genom att tänka positivt och med kärlek kan landa drömjobbet, få din drömbostad, bli av med dåliga ekonomivanor och även bli av med sjukdomar eller andra fysiska svårigheter.
 
Jag vet, det låter omöjligt och alldeles för bra för att vara sant. Jag förstår att du är skeptisk, men jag har själv testat detta under en längre tid och jag LOVAR, med hela mitt hjärta och själ att detta FUNKAR!
 
Mitt senaste exempel:
Hela mitt liv, eller sedan jag blev tonåring har jag haft fruktansvärt mycket besvär med inåtväxta hår på bikinilinjen (too much info, jag är ledsen). Jag har testat ALLT. Att raka mig, vaxa mig, låta bli med hårborttagning överhuvudtaget, olika krämer och salvor, laserbehandlingar, exakt ALLT och inget har fungerat. Jag kom till en punkt där jag gav upp och accepterade att jag skulle ha det så för resten av mitt liv. Jag fick stora bölder som gjorde så ont att jag stannande hemma från skolan ibland, för de satt precis där benet fester sig vid höften och jag kunde inte gå. Vissa sommardagar har jag vägrat gå i shorts eller bikini för jag har varit så rädd att dessa bölder ska synas. Jag har inte velat vara intim med min kille, för jag skämdes så mycket över hur jag såg ut down there.
 
För 3 veckor sedan, strax efter jag började läsa denna bok tänkte jag varje morgon när jag vaknade och varje kväll innan jag somnade "jag har inga infektioner eller inflammationer i min kropp. Jag är helt frisk. Min kropp är ren och bär på inga toxiner, min hud är perfekt och jämn, jag har aldrig någonsin problem med inåtväxta hår". Varje morgon och kväll gav jag mig själv denna affirmation, och varje gång jag tänkte såhär sa jag det med ett leende på läpparna, sa "tack, tack, tack" om och om igen före och efter och jag kände hur mitt hjärta nästan sprängde med kärlek. Och vet ni vad? Nu har det gått över en månad och jag har inte haft ett ENDA besvär med inåtväxta hår! Jag har ALDRIG gått så länge utan besvär. Mina vänner, detta FUNKAR.
 
Jag har en tendens att skriva väldigt långa inlägg här, vilket jag kan tänka mig blir tufft att läsa igenom varje gång. Jag ska bli bättre på det i fortsättningen och avslutar därför inlägget nu. Jag har MÄNGDER med exempel på hur man tänker sig till exakt det man vill ha, och jag lovar att dela med mig i flera inlägg framöver. Livet ska inte vara tufft, kämpigt och besvärligt. Att leva är FANTASTISKT och vi är här för att bli rika! Rika med kärlek, erfarenhet, vänskap, och även ekonomiskt. Tro mig. Ta första steget ikväll när ni går och lägger er och tänk med tacksamhet och kärlek på det ni önskar er mest i hela världen. Tänk tanken och släpp iväg den till ditt undermedvetna. Det. Funkar.
 
 
 
 
Allmänt | Balance, balans, inre kraft, law of attraction, power, subconscious mind, tänk dig frisk | |
Upp