Mindful Monday

Hej allesammans! 
 
Glad måndag! Hoppas alla haft en skön helg och känner sig utvilad och redo för en ny vecka. 
 
Just nu är det mycket som "krånglar" för mig, som jag kan tänka mig att det gör för många andra. Jag står  i valet och kvalet med ett stort beslut, som kan eventuellt innebära att flytta utomlands. Jag känner stress och press för jag har inte så mycket tid på mig att ta detta beslut, utan det måste ske omgående. 
 
Jag försöker att komma ihåg att det är jag själv som har framkallat detta. Det är jag som har tänkt på och längtat efter en förändring, och när man ser på dessa beslut som jag måste ta förstår jag mer och mer att det är PRECIS det jag bett om, precis det jag vid något tillfälle velat. Vilket är ju heeeelt underbart, ännu mer bekräftelse på att attraktionslagen faktiskt existerar. Jobbigt bara att allt ska komma på en gång...men så kan det vara ibland! 
 
 
 
Jag börjar med att tacka universum och mig själv för ett fantastiskt samarbete. Det är ju "vi" som skapat dessa möjligheter! Sen ska jag inte tänka (för mycket) på hur mitt liv skulle se ut i de olika situationerna, utan jag ska fokusera på HÄR och NU. Det är här och nu jag kan hitta svaret, det går inte att få fram den längre fram i tiden, en tid som inte hänt än.   
 
Ja det blir en fantastisk måndag! Mycket att tänka på men en ny dag att få uppleva saker. Önskar er en jättehärlig och mindful dag, så hörs vi lite senare :)
 
puss och kram
Alexandra 
Allmänt, Livet | Balance, Minresatillsverige, Mål, On a mission to see the world, Stockholm, Strongwomen, Travel, Träning, Wellness, american, american abroad, american girl, american girl abroad, american girl in sweden, americaninsweden, amerikan, balans, chase your dreams, dream big, dream job, girl boss, health, healthy life, inner peace, law of attraction, life in stockholm, manifesting dreams, meditation, mindfulness, power of the subconscious mind | |
Upp